snacka om att misshandla det bästa som finns!

Det blev en riktigt mysig dag idag! Direkt efter engelskan körde jag, Sorto och Hedman till Fynda för att kolla deras utbud på Halloween-saker, Sorto ska ju ha halloweenfest nästa helg!! Sen drog vi till stan en snabbis och sen till Coop där vi köpte lite dekorationer till festen. Efter det bar det av hem till Sorto där vi drack té och snackade. Riktigt trevligt!

Sitter och kollar på "Du är vad du äter" nu, jag förstår mig inte på Anna Skipper - hur kunde hon med gott samvete slänga alla muffinsen och pajerna bara sådär? Kvinna! Vet hon inte hur gott det är?

Jaja, jag vet att jag är ett kakmonster, men ändå :P

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0