redan fredag

Godmorgon allesammans!

Usch vad lovet går fort, redan fredag och på tisdag tillbaka till skolan. Bläh, det blir minsann ingen rolig vecka då, vi ska ju ha den värdelösa barnsliga modeshowen då. Inget jag ser fram emot precis!
Det blev inte så mycket bloggande igår, det var fullt upp hela tiden nästan. Var i stan med mamma, städade mitt rum och ändrade "färg" där inne. Hade turkos innan, men tyckte det blev för somrigt så satte in orangea saker nu, lite kuddar, ljus och sånt. Sen blev det en härlig kvällspromenad i kylan.

Gick upp för ca; en timme sen. Har inte fått gjort så mycket än, bara ätit frukost. Tänkte hoppa in i duschen snart, sen skulle Therese komma förbi med svenskauppgiften jag glömde i skolan. Då blir det väl att göra lite på den, sen en promenad och vid halv fyra åker jag till Varberg. Jag och älsklingen ska till Ikea i Göteborg idag efter han slutat jobbet, mys! ^^,

Nu kallar duschen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0