PMS = hat.

Lingonvecka på gång, vilket resulterar i en massa hat. Jag hatar söndagar, men jag hatar måndagar ännu mer. Jag hatar när man suttit och renskrivit en massa och datorn krånglar och man får skriva om allt. Jag hatar att jag ska till skolan bara för en liten stund (onödigt!!). Jag hatar att jag inte kommit igång med mitt projektarbete ännu. Jag hatar att jag inte får träffa min älskling för ens imorgon, förhoppningsvis! Jag hatar att jag är så jäkla sugen på något onyttigt hela tiden! Jag hatar känslan som förföljer mig och gör mig sömnlös om nätterna, jag hatar att min pappa jobbar utomlands och jag hatar att jag inte är nöjd med mitt liv.


Jag verkar hata allt idag?!

Kommentarer
Postat av: Therese

men du ska veta att jag inte hatar dig. finns här om det är något :)

2008-10-07 @ 21:36:03
URL: http://t900828.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0