no matter what

Det blev en mysig middag hos Kims mormor igår, alltid lika trevligt där :) Vi åkte väl hem till mig vid halv tio redan, och då var storebrorsan här så vi satt & tjöta lite.
Mamma åkte till Malmö i morse med några vänninor för att se Ladies Night. Är faktiskt lite avundsjuk för tydligen så ska ju Bygglovs-Matte vara hemlig gäst!! Jag och lillebrorsan är alltså ensamma hemma tills imorgon, fast han har redan åkt på fest så nu sitter jag här själv och har tråkigt. Kim är på fotbollsfest, och det var tänkt att jag och Sorto skulle hittat på något, men nu verkar det inte bli av. Vi får väl se hur kvällen slutar, natten är ung ;)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0