helgens resumé

Bloggen krånglade som bara den igår, så det långa inlägget jag skrev försvann ju.
Lördagen blev iaf lyckad. Det var lite tråkigt på förfesten, men det blev roligare ute sen. En aning jobbigt bara att vakna upp med värsta bakfyllan någonsin och veta att Kims kompisar var här (dom sov över..) och att det inte skulle bli en lung söndag spenderandes i sängen med älsklingen. Jag var tvungen att gå upp tidigt för Jasmine hade bjudit med mig på en gratis make-over och fotografering i Halmstad med The Studio! Det var jätte kul, blev dock missnöjd med sminkningen. Rosa glitter är inte min grej!!
Jag valde att inte köpa några bilder. Jag tyckte det var dyrt och ville inte ha så många kort.. Lite tråkigt för vissa bilder blev skit snygga.

Måndag idag vilket betyder att det inte är någon skola för min del. Fast jag har två prov i veckan, rättskunskap imorgon och naturkunskap på onsdag, så jag kommer plugga hela dagen.

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0