helg igen!

Tjena mors! Läget idag? Själv är det kalas, förutom att jag är sjukt trött av någon anledning, skulle lätt kunna gå och lägga mig och sova. Men det kan jag inte, har lite saker att pilla med fram tills två då jag ska hämta mamma på jobbet, sen ska vi handla och direkt när vi kommer hem tar jag bussen till Kim. Vi ska ha myskväll bara jag och han, och jag ska laga lasange ;P Hoppas den blir lika god denna gången!

Skolan var helt okej, fick dock som vanligt vänta på F & M som aldrig kan komma i tid. Irriterande och respektlöst!!
Sen hade vi skolfoto, och det blev väl hyfsat bra. Efter skolan åkte jag in till stan och hämtade ut min medicin på Apoteket, och tog ett foto till mitt körkort. Helt okej blev det. Mitt dumma nöt kladdade till när jag skulle skriva min namnteckning så nu får jag beställa en ny grundhandling. Men men..

Jag kommer hem från Kim redan imorgon, han ska på fotbollsfest och jag ska nog bara ta det lugnt här hemma med thaimat och en bra film. Kan vara skönt ibland att få en stund för sig själv.. Jag är nog lite av en ensamvarg?!

kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0