måndag

Förkylningen har inte blivit bättre, snarare sämre.. Är rädd att jag kommer få kräksjukan också, mår så jäkla illa.
Gick upp tidigt i morse för att gå på franskan kl 8 och när man kommer dit får man självklart reda på att läraren är sjuk. Så det var bara att åka hem igen, och jag la mig direkt i sängen och vaknade inte förens tolv igen. Åkte tillbaka till skolan halv två för att gå på utvecklingssamtal, och det gick helt okej. Han hade inte så mycket att säga, min mentor.
   Har suttit och försökt få tag på en präst som jag kan intervjuva till fördjupningsuppgiften som ska in på fredag, och en pensionerad polis som jag behöver intervjua till mitt projektarbete. Men ingen av dom svarade!
   Ska snart åka och hämta lillebrorsan på hans praktikplats, sen blir det att plugga resten av kvällen skulle jag tro!

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0