make me smile

Vaknade på gott humör idag.. trodde jag. Under frukosten kände jag hopplösheten krypa sig fram och nu känner jag mig bara nere. Jag är så trött på att känna att mitt liv är rena skiten, jag är trött på alltid ha ont i magen och gå och hoppas på att något roligt ska hända. Jag gör allt i slentrian...

Ska åka till Kim om två timmar, och förhoppningsvis är jag på bättre humör då, eller så får jag väl spela att allt känns bra, när jag egentligen känner för att skrika. Det är väl bland det värsta, att när jag blir på sånt här humör så går det ut över vår relation, när den egentligen är det enda jag har just nu.

Hoppas ni får en bra dag allesammans!




det blev inget Vbg, orkar inte.. Bättre att jag är för mig själv istället! *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0