helg full av mys!

Det blev ingen bloggning nu i helgen, fanns väl inte riktigt tid eller ork till det.
I lördags kom ju Kim hit, och det blev kalkonmiddag på kvällen för hela familjen. Mamma, pappa och mina bröder åkte sen till Vbg för att se Bondfilmen, men eftersom jag och Kim redan sett den stannade vi hemma och myste istället. Vi fortsatte att mysa hela söndagen också, men vid fyra åkte älsklingen hem och då åkte jag och mamma till mormor & morfar och fikade.
Det blev minsann en lugn och mysig helg!

Idag hade jag faktiskt skola, brukar ju i vanliga fall va ledig på måndagar men idag var det dags för avstämmning på projektarbetet. Var lite orolig för att Mikael skulle kritisera mig för att jag inte kommit igång så bra med mitt PA, men det var faktiskt ingen fara. Hela dagen har jag försökt få tag på han polisen som jag fick nummret till i torsdags men utan resultat. Har även försökt få tag på den pensionerade polisen jag har tänkt intervjua, men det svarade inte där heller.

Resten av dagen är det tänkt att jag ska plugga och ta det lugnt skulle jag tro.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0