gekås med mami

Gekås var trevligt, men jisses med folk. Man blir lite smått irriterad efter tag då alla kör in i en med vagnarna hela tiden.. Vi fick köpt rätt mycket, det är svårt att inte låta bli att plocka på sig en massa saker man inte behöver när man är där :P Fick köpt mest julsaker, jag köpte bl.a en ny lampa till mitt fönster till julen..
Var hemma runt halv åtta, och sen dess har jag bara legat framför tvn. Klockan är redan halv tolv, men trots det är jag jätte pigg.
Har ingen skola imorgon, utan vi skulle få jobba hemma istället. Skönt! Antagligen blir det att besöka stan en stund och kanske ta en fika med Sorto, och på kvällen blir det att åka till älsklingen!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0