framtidsresan

Hade en väldigt onödig skoldag idag, alla ordinarie lektioner var inställda och istället skulle min klass vara med på något som hette "framtidsresan", det hade typ med skogsindustrin att göra. Sjukt drygt att vara med på!
Var hemma redan halv ett, och det var rätt gött. Hade dock ingenting att göra så det slutade med att jag somnade i sängen.  När jag väl vaknade så hade jag så dåligt samvete att det fick bli en lång och rask promenad. 
   Problemet nu är bara att nu är jätte pigg och jätte uttråkad, har ingenting att göra. Går mest och väntar på att Ugly Betty ska börja kl. åtta.

Imorgon blir det en rätt kort skoldag också, från tolv till halv fyra. Ska ha redovisning om alkohol, tobak och droger - arbetet i arbetsmiljö och säkerhet. Men med tanke på vilka jag har jobbat med, så har jag på känn att jag är den enda som gjort sin del i arbetet.. Om så är fallet vet jag inte vad jag gör med dom!!

Förresten, studentfest på torsdag med tema T - hjälp mig, vad kan jag klä ut mig till?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0