big city life!

Det blev stan med Tessan innan, och det var riktigt trevligt. Var längesen vi gjorde något bara jag och hon. Vi traskade runt och kollade i alla affärer vi har (haha, typ högst 10 st!), jag köpte två par tomtar till Kim, han har inga, och vill inte ha några men jag insisterar på att han måste ha lite julstämning så jag var envis och köpte ändå ;)
Sen tog vi en lång fika på Falkmanska, och jag åt den största kanelsnäckan jag någonsin sett, usch så mätt jag var efter den..
Var inte hemma förens femtiden och då var bara att sätta igång direkt med pluggandet, och jag hann inte åka till mormor & morfar, men ringde dom och ska dit imorgon istället efter skolan.

Har som vanligt bara en 40-min. lektion imorgon, sen blir det direkt hem, om vädret tillåter då blir det en lång promenad och antagligen lite plugg. Sen blir det som sagt mys hos m&m!

Tänkte ta och fortsätta plugga nu, framför Medium.. inte den bästa kombinationen kanske ;)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0