wonderful day!

Dagen har börjat väldigt bra, sov till nio, sen gjorde jag och mamma oss iordning så åkte vi in till stan så bjöd jag henne på lunch på Stålboms, väldans trevligt var det :)
Sen hade jag praktiskt prov i första hjälpen, och opponering på Folkes slutarbete, sen slutade jag för dagen. Jag var alltså i skolan i lite mer än en timme bara, göött ;)
Kom hem för en stund sen, och njuter av vårt svala hus, det är helt sjukt vad varmt det är ute i solen!

Ska in till stan snart igen för att fika med Jessica och Sorto innan vi ska till Strandbaden och kolla på balen. Hedman ska gå med någon killkompis, ska bli  kul att få se hur fin hon är :) Nästa år är det dags för mig, och man får väl kolla lite extra ikväll och försöka bli lite inspirerad.

Gårdagen var förresten jätte trevlig och mysig. Vid sju var vi nere vid stranden och tände grillen. Var hemma igen runt nio, det blev rätt kallt så vid drog oss. Kvällen var iaf lyckad, jag hoppas verkligen det blir många såna mysiga grillkvällar med tjejerna i sommar.











Nu ska jag ringa Jessica som förhoppningsvis är färdig med balfrisyren hon gör på en tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0