Vårruset

Ojoj vad jag känner mig laddad inför Vårruset ikväll, NOOOT! Fy fan, hur ska jag orka? Sitter och solar på altanen och är hur seg som helst. Världens mensvärk jag har också :S Det är iaf underbart väder, och det är ett stort plus i kanten.
Det blev inget gym idag, kände att jag inte riktigt orkade det, har lite ont i musklerna. Istället slappade jag, och åkte på elevrådsmöte i skolan som varade i fem minuter, sjukt onödigt. Snackade lite med tjejerna, och tog bussen hem igen vid ett. Har bara slappat ute på altanen sen jag kom hem, känner att det är dags för mig att börja ladda inför ikväll nu. Vi ska åka runt fem halv sex, loppet startar vid sju.

Önska mig lycka till!                 image125


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0