Varberg

Hejhej! Kom nästan precis innanför dörren, har varit i Varberg med Tommy, jätte trevligt var det :) Han skulle dit med några kompisar på någon "bilträff" och undra ifall jag ville hänka på, och det gjorde jag. Det blev dock inte så mycket till bilträff, istället körde vi runt lite i Varberg, gick en runda runt fästningen och bara snackade. Tror inte min bror kommer bli överlycklig när han får höra detta ;) haha!
Idag har jag inte gjort alltför mycket, var ju ledig idag. Vi hade möte i skolan vid tio tiden om projektarbete för oss blivande 3or, jag gick på det och hade planerat att gymma efter det, men jag skaffade en massa bortförklaringar och stannade istället kvar i skolan och va med mina tjejer och gick på elevrådsmötet. Åkte hem vid halv ett, och duschade och drog sedan till mormor & morfar och käkade tårta, mormor fyller år idag, grattis ^^,
Sen vid fyra var det dags att åka in till stan på teori, vilket var väldigt onödigt då vi inte gjorde något vettigt. Efter teorin blev jag tvingad av mamma och pappa att övningsköra(!), fy helvete vad nervös jag var, men det gick la hyfsat bra. Körde inte så länge, men ska köra en runda imorgon också. Har ju min första körlektion på tisdag nästa vecka!

Idag har det ju inte blivit något pluggande (fan!) så måste göra det nu, och en bra stund in på kvällen/natten :/ Men.. det var det lätt värt :D


Trevlig kväll people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0