Valborg

Hej på er!

Äntligen funkar nätet på den bärbara, den andra har fortfarande inte kommit upp.
Valborg blev jätte lyckat, middagen blev jätte god och vi hade det hur trevligt som helst. Bilder kommer senare på våra utklädnader ;) Runt nio halv tio började folket komma, och här blev la över tjugo pers, och jag hade skit kul. Bara en massa trevligt folk, och inget spårade ut eller så.
Sedan på torsdag morgon när F åkt hem, satte jag igång att städa och det tog nästan två timmar (blä)! Därefter kom Tessan och Jessica hit och käkade frukost och tårta och slappade. Jessica stannade sedan resten av dagen och vid sex på kvällen kom tjejerna hit igen så förfestade vi lite och drog sedan på fest på Slätten. Där var dock rätt tråkigt så vi drog hem rätt tidigt.
Igår drog jag med Therese till Göteborg och shoppade, det blev tyvärr inte så mycket shopping för mig, köpte bara ett franskt manikyr-set. Hittade ett par skit snygga chinos men dom fanns inte i min storlek så ska beställa dom på nätet istället. Igår kväll gjorde jag ingenting mer än låg och deppade i sängen, men nog om det.
Dessa tre dagarna har varit skit härliga och roliga. Älskar verkligen mina chicks ^^, Spice Girls, haha!
Vi ska antagligen träffas ikväll och kanske festa till det igen. På tal om Spice, vi hade ju beställt spice gold, men det är inget jag rekommenderar att lägga ut pengar på. Visst kändes det i onsdag, men det var verkligen inget speciellt. Det är väldigt överskattat, men det var kul att prova på det. Men jag tänker inte lägga ut dyra pengar på det igen.

Tror inte det kommer bli så mycket bloggande dagarna framöver, jag mår inte så jätte bra just nu, och jag har mycket i skolan. Förstår inte hur jag ska orka ta tag i det när allt är som det är nu.

Hoppas ni haft det lika bra som jag på Valborg.

Puss på er!Va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0