uppe med tuppen.

18e plats, ingen vidare bra placering Sverige! Ajdå!
Tippad som favorit var Charlotte, men trots det gick det käpprätt åt helvete. Lite orättvist tycker jag allt, jag tycker hon gjorde ett bra uppträdande. Klart bäst var ju Ukraina och Greklands bidrag, men hur kunde Ryssland vinna??!
Det är mig alltid en gåta hur folk tänker när dom röstar fram vinnaren..

Klockan är strax efter åtta och jag är redan upp, ska cykla till gymmet med Therese vid nio. Duktigt va? ;) Har ju inte varit där på, jaa gud vet när.
Mors dag idag, grattis morsan, du betyder verkligen allt! Jag ska bjuda henne på en fika senare idag i stan.

Men nu måste jag äta frukost! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0