torsdag.

Nu är jag helt död i huvudet, fy. Kom precis hem från teorin, jag har sagt det förr men måste säga det igen, gaaah vad snygg han är, haha! Träffade också en annan snygging idag, raow babe ;) Jag tycker det dyker upp snyggingar överallt i denna staden nu.
Det har varit en helt okej dag i skolan, började dagen med nationellt prov i engelska b, gick la sådär, det är så svårt att höra ordentligt under hördelen.
Svenskalektionen var assoft, hade skit kul tillsammans med Albert och Jessica. Jessica är bra härlig hon, vilka jävla skrattattacker hon ger mig <3
Ikväll ska jag försöka plugga, tror dessvärre att jag inte kommer få så mycket gjort. Måste verkligen få upp datorn nu i helgen så jag kan göra allt jag behöver en dator till. Kom hem till ett hus som dofta kakor, mamma har bakat hur många sorter som helst, så kommer antagligen frossa som en dåre ikväll, köpte Ben&Jerry-glass igår och den ska jag även smaska på, mums ^^,

Imon börjar jag inte förens vid tio, och slutar redan vid två, rätt gött, fast ser inte precis fram emot helgen. Har inget planerat hitills, och vill verkligen inte sitta hemma och glo hela helgen. Kanske drar hem till brorsan imon, hans kompis skulle komma dit och av någon anledning ville kompisen att jag skulle komma, hahaha ;)

Ska äta nu! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0