Therese är bra söt hon..

Det är helt sjukt vad läcker min körlärare är! Grrrr! ;) Kom hem för en stund sen, sitter och sjunger med till låten Fascination med Alphabeat, härligare låt får man leta efter, det är verkligen en feel good-låt.
Haha, Therese la bästa kommentaren någonsin idag.

Christoffer (körläraren) talade om djurolyckor och vad man måste göra och vad som händer
man kör på ett djur, och i detta fallet en katt- vad har en katt?
Therese som sitter och tittar ner i boken säger lite sött - 9 liv?!

HAHA!
Det verkar kanske inte så roligt, men vi som var där skrattade gött iaf. Svaret Christoffer ville ha var ett halsband runt halsen med ägarens adress och telenr i. Hon är allt för söt den där Therese ^^,

Väntar på käk nu, är vrålhungrig. Stuvade makaroner med falukorv blir det, mums! Har inte en aning om vad som händer resten av kvällen, blir la att kolla på tv och sitta vid datorn antar jag.
Imon har jag friluftsdag med skolan. Först ska vi ha brännbollstunering, och därefter ska jag ha rodd. Hade ridning som 1a handsval, men fick inte det. Fick dock reda på idag att vi inte ska få ro i vatten, utan sitta på maskiner(?) ööh, det tänker jag inte göra en hel eftermiddag. Ska försöka fixa så jag kan få ha tennis istället, annars drar jag hem.

Nu är det dags för mauuud! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0