sunny day

Heej gott folk :) Vad görs i det underbara vädret?
Själv sitter jag och solar för fullt, måste utnyttja varenda soltimme på dygnet ;) Och nu kommer mamma med fika också! Älskar detta vädret, livet känns en aning lättare att leva. Hade behövt träna idag,men det blir nog imon istället. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, ska nog bara ta det lugnt under dagen, pingstafton idag och tjejerna ville festa. Antagligen ska vi hem till Therese en sväng om det inte dyker upp något annat.
Gårdagen spenderade jag med mamma, gick och la mig redan vid tio för efter vi hade käkat blev vi sjukt trötta.
Nu ska jag surfa runt lite på nätet och fortsätta steeka ^^,

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0