solsken

Sitter med den bärbara på altanen i det underbara vädret, härligt :) Letar information till mitt nationella prov i svenska den muntliga delen. Det går faktiskt rätt bra. Har hittat bra fakta och tror jag snart kan börja skriva på mitt "tal". Det ska handla om andar/spöken - sant el. falskt?
Idag har det varit en riktigt soft dag. Skippade matten, och tog en välbehövd sovmorgon, sedan vid tolv tog jag bussen till stan för att fika med klassen och läraren som vi har i geografi, vi har redan avslutat kursen och Håkan tyckte vi skulle ta en fika på sista lektionen. Jätte mysigt var det, och jag åt världens goaste baconsallad. Efter det gick jag Tessan, Sorto, Rebecka och Hedman och kollade lite i affärer, vi provade skor som bara den, jag köpte även ett underbart nagellack jag velat ha väldigt länge. Romantic från Mavala heter det.
Sen hade jag franska, och det gick skit på lektionen, blev på rätt dåligt humör. Fick iaf G på mitt senaste prov och det var gött. Nu sitter jag här och softar, blir tyvärr till att plugga hela kvällen, har som sagt mycket denna veckan.

Imon är jag ledig som vanligt och då blir det nog gymmet på morgonen, sedan plugga, och vid fem tiden ska jag till Halmstad för att springa Vårruset, haha, vad har jag gett mig in på? Kommer aldrig orka! :P

Nu måste jag fortsätta. Pusshej!




Vill inte hoppas för mycket, men det känns som om jag ska klara det här, det blir nog inte så svårt som jag trodde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0