slutet gott allting gott?!

Kom precis hem från gymmet. Vaknade vid tolv och drog en halvtimme senare till gymmet med Therese och Hedman, väldans trevligt var det ^^, Det gick hyfsat bra, kunde la ansträngt mig lite mer men det är ju faktiskt söndag och jag kom hem sent igår. Igår var jag Tessan Sorto hemma hos Hedman, helt sjukt vad roligt man kan ha när man bara är fyra pers. Jag hade sjukt kul. Ångrar att vi inte stannade där hela kvällen.
Idag ska jag bara ta det lugnt, väntar på att mamma ska komma hem, ska kolla med henne om inte hon vill hitta på något. Bara åka någonstans och ta en glass eller något, det var längesen vi verkligen umgicks och jag saknar det. Har sjukt mycket plugg som väntar, ligger väldigt långt efter, men jag orkar inte bry mig. Jag skulle göra vad som helst för att få försvinna för ett tag, jag orkar inte med livet just nu. Jag har inte ork att andas knappt.

Ska käka något nu. Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0