oeffektiv.

Jaha, här har man suttit nu framför datorn i minst två timmar och försökt komma igång med mitt slutarbete om idrottspsykologi. Har jag kommit någonvart?! Nepp, inte ett skit har jag fått gjort. Istället har jag lyssnat och sjungt med till Alphabeat's låtar, tjötat med folk på MSN och funderat på mitt projektarbete. Effektiv är då inte mitt förnamn!

Ska alldeles strax äta, och efter det ska jag göra mig iordning för ikväll bär det av till Angelina igen. Hoppas denna kvällen inte slutar som förra gången. Ikväll vill jag bara få ha det så trevligt som möjligt med mina vänner, utan någon skit som dyker upp eller negativa tankar. Har även tänkt kolla ifall Mikael skulle vilja ses en stund ;)

Vad ska ni göra ikväll, kära läsare?!

Trevlig fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0