man skulle vara döv.

Jag står inte ut med mer problem nu. Jag tål inte att höra på dig också. Förlåt. Känner mig så egoistisk, men jag orkar inte. Det blir för mycket. Jag vill inte ha helg... Jag behöver åka iväg en vecka. Få lite rätsida på mitt liv. Jag önskar Du var här nu så jag kunde få prata ut, och du kunde komma med dina goda råd och få mig att må bättre för en stund. Men det är bättre såhär. Jag vill gärna tro det i alla fall.

Jag vill flytta. Jag tycker inte om Fbg. Jag vill börja om på nytt någon annanstans. Fan.  Men jag kan inte. Jag måste stå ut. Varför ska det krångla så mycket hela tiden? Hur mycket skit orkar man ta innan man ger upp och inte ser någon utväg?!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0