jävla plugg.

Det är banne i mej skönt att komma hem ibland. Speciellt när ens föräldrar säger att man ska käka pizza ikväll, göööött ! Är riktigt sugen på det :)
 
Teorin var helt okej, vi gick igenom bilen lite sen fick vi sluta. Gött att ha eftermiddagarna fria igen!

Skriver för fullt på mitt slutarbete, har dock inte börjat på den avslutande diskussionen ännu, som är den viktigaste biten i hela arbetet. Fan ta dig Josefine -.- Har verkligen inte en aning om vad jag ska skriva, det är helt tomt i skallen?!
Jag vill verkligen inte plugga hela kvällen, hade hellre legat ute i solen på en filt nere vid ätran och druckit lite vin och myst med någon! Förhoppningsvis blir det så imorgon.
Ja på tal om det, SNART HELG!!! :D Imon ska Thereses låtsaspappa uppträda med sin gitarrgrupp på vallarna och alla vi tjejer ska självklart dit och kolla. Antingen innan, under eller efter ska vi även ha en liten picknick, jag och Sorto ska iaf ha det, svik mig inte nu S ;) På lördag ska jag leka med S, får se vad vi hittar på. Antingen festar vi eller så tar vi det bara lugnt med en filmkväll eller något.

Nu kom pizzan, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0