fredag

Underbart väder idag med, ligger med laptopen på altanen i bikini och solar, härligt! Väntar på att mamma ska komma hem med en go glass också ^^,

Kom hem för ca; en timme sen. Började vid tio idag med engelska, rätt soft lektion. Jag och Folke ska analysera en skiva, och sedan skriva en recension så vi satt och lyssnade på den större delen av lektionen. Sen bar det av till hertigen där vi hade specialidrott, soft lektion där också. Vi satt ute på gräset och snacka, och jag planerade mitt kostarbete lite smått. Tyvärr(?) missade vi vår psykologilektion där vi skulle ha dröm- och kärleksseminarium för jag och Folke satt och pratade med Pieter, vi diskuterade bl.a våra betyg. Vi satt kvar en bra stund efter att psykologin avslutats. Vi pratade lite om livet, och hur det är att vara ung nu och att det är mycket som händer. Jag blev rätt deppig av allt prat om framtiden då jag just nu inte har något hopp för framtiden (typiskt för en 17-årig tjej att tänka). Fick en egen liten pratstund med Pieter när han följde mig till busen, han märkte att något var fel och jag fick pratat av mig lite, och han gav mig några råd. Det är skönt att veta att han finns där och bryr sig om jag behöver prata.

Ikväll händer det inte mycket, ska bara ta det lugnt med mamma. Det är bara jag och hon hemma så vi ska käka lite tacos, sen får jag se vad det blir.

Nu kom hon äntligen hem med glassen, mums :D

Vad händer för er i helgen, kära läsare?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0