Första körlektionen!

Jag känner mig så duktig idag, kom hem från gymmet för en stund sen och hoppa precis ur duschen. Innan gymmet hade jag ju min första körlektion, och det gick faktiskt riktigt bra :D Fick inte göra något svårt precis utan han kollade bara hur van jag var och lite vad jag kunde. Fick lite hemläxa, måste träna på ned - och uppväxling samt hur jag rattar, annars var det bra :) Bokade ny tid till nästa tisdag kl. 8:00. Det är verkligen skit kul att köra, ska försöka få mamma att köra lite med mig senare ikväll!
På gymmet gick det bara bra, jag körde på som vanligt, och var färdig med allt redan efter 45 min.

Nu ska jag fixa mig lite käk, sen ska jag plugga lite inför provet. Ska in till skolan vid halv fyra och ha prov i medicin ju..

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0