en ny vecka att se fram emot?!

Godmorgon! Det är en härlig dag idag, och jag är på kanonhumör. Det är helt sjukt vad lite glad och bra musik kan få vardagen att te sig mycket ljusare :)
Tog en underbar sovmorgon idag, gick upp för ca; en timme sen. Förstår inte varför men jag var den FETASTE träningsvärken på länge, bläh, har ont i varenda lilla muskel i kroppen. Trodde väl inte att det skulle ta så mycket igår..

Ska börja skriva på mitt slutarbete nu, det kommer inte alls bli bra, jag fattar inte varför jag inte uttnyttjat tiden utan istället väntat till sista veckan och kommer nu få stressa som fan. Jag har fått en sån loj inställning till allt, det är inte alls likt mig. Men förhoppningsvis går det över snart, för det gäller att prestera bra nu i slutet. Snart sommarlov ju! Whooo!! ^^,
Ska plugga fram till ett, för halv två måste jag ta bussen till skolan och gå på franskan.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0