datanörd ända ut i fingertopparna!

Det blev som jag förutspådde, har suttit framför datorn hela kvällen. Fast lite vettigt har jag allt fått gjort. Jag har skrivt färdigt min artikel till samhällskunskapen om blogghysterin. Riktigt bra blev den :)
Imon börjar jag inte förens tio över tio enligt mitt schema, och sen har jag tre och en halv timmes håltimmar innan franskan börjar. Inte så lockande precis(!) Så jag hoppar över mattelektionen, ska ju ändå få IG i kursen (jag vet - jag resonerar väldigt fel nu). Istället ska jag plugga på mitt slutarbete.  Det jobbiga bara inför morgondagen är att jag måste vara hemma, orkar verkligen inte det..
Min bror ska vara glad att han har eget nu, önskar jag också kunde ha det. Om det är någon som vet eller känner någon som hyr ut ett rum, eller en lägenhet till en billig peng här i Falkenberg, så kan ni väl höra av er.

Jag är inte riktigt van vid att sitta vid datorn så här länge, så är rätt trött i ögonen nu. Ska ta på mig varmare kläder och gå en liten promenixx!

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0