Balen

Balen igår var jätte fin, Hedman var jätte fin :D
Tyckte dock där inte var några speciellt snygga klänningar, de flesta hade rosa eller naturfärgad, och jag tycker det är en riktigt tråkig färg. Man blev rätt så avis på dom, palla behöva vänta ett helt år till :P
Innan balen fikade jag och Jessi på The lounge, sjuuukt go vanlijlatte och chokladmuffins blev det. När alla hade gått in, så gick vi ner på stranden en stund, och efter det följde jag med Sorto hem så gick i en runda med hennes vovve :P

Idag var det möte med jobbet kl. elva. Det var verkligen härliga människor jag ska jobba med, jag tror jag kommer trivas jätte bra. Efter mötet har jag bara legat ute på gräset och solat, det är sjukt varmt ute, värsta högsommarvärmen :O
Har precis ätit, och sitter och funderar över vad vi ska göra ikväll. Morsan jobbar så vi kan vara här och förfesta, men jag vill in på krogen sen(!) Jag vill dansa!!! :D Men men, får se vad vi hittar på. Hoppas alla spice girls kan och vill ;)

Ska fortsätta steka fläsket nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0