äntligen uppe igen!

Äntligen har vår dator kommit upp igen, kommer antagligen spendera hela kvällen här nu!
Söndag idag, och jag har inte gjort något vettigt överhuvudtaget. Gick upp runt elva någon gång, planerade att dra till gymmet, men blev sur när jag märkte hur mycket det blåste och ingen ville följa med mig. Jag pallade inte cykla dit så satte mig och kolla på Grand prix France istället. Fick dock rätt så dåligt samvete lite senare, så körde en timmas styrketräning hemma med våra hantlar.
Igår var jag bara hemma hela kvällen, världens lamaste kväll, fy fan säger jag bara. Jag vill flytta hemifrån!! I fredags var ja ju på "grillfest" vid tullbron. Hyfsat trevligt, men kallt som bara den. Åkte hem rätt tidigt.

Helgen har alltså inte varit den roligaste precis, den har faktiskt varit den värsta helgen på väldigt länge.. En rolig grej har hände dock, brorsans kompis var här med brorsan och fikade, snacka om att jag blev paff när jag kom hem från stan osminkad och slapp-kläder på mig. Fan -.- Jag kom iaf inte ihåg att han var så söt, haha. Frågan är bara nu hur jag ska kunna lägga in en stöt(?). Kan ju inte precis be brorsan om hjälp, och jag träffar killen väldigt sällan. Äh, kanske enklast att låta det va..


Ska ladda ner lite musik nu, och sen plugga. Hörs nog senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0