tv-tittande

Tror faktiskt jag ska gå och lägga mig snart, är rätt trött och imon ska jag inte sova bort halv dagen!
Har kollat på tv största delen av kvällen, So u think you can dance, och barnmorskorna, mamma satt och grät typ hela tiden när vi kollade på Barnmorskorna, hon tyckte det var så fint med alla nyfödda bebisar, haha :P
Nu tittar jag på Morgonsoffan, det är helt sjukt vad Björn Gustafsson är rolig. Programmet i sig var la inte så jätte kul, rätt konstigt. Men Björn gjorde ju det bra ;)

Näe, nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna. Godnatt Sverige!

Kommentarer
Postat av: Joss

Ja, och inte blir de bättre av att Sverige nu ligger under...... Nu kunde gärna Top model kunnat vara istället för denna usla match, hahaha! Godnatt Josefine! :)

2008-03-26 @ 22:17:27
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0