Trevlig kväll trots allt.

Kvällen igår blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Hade nog lite för mycket förväntningar. Maten var iaf jätte god och vi hade det hur trevligt som helst under maten, men sen gick det bara neråt. Det började med att Therese granne kom in för att kolla oss och förstörde stämningen, sen skulle några av tjejerna (nämner inga namn) skulle till en annan fest, och sket i oss andra. Några gnällde, och en stund senare ska några andra också vidare och ensamma skulle jag, Therese och Johanna x2 stanna kvar. Men Johanna den änglen fixade så att vi fick komma till hennes pojkvän och hans polares replokal där dom hade fest typ. Vi bestämde oss för att dra dit och jag fick låna kläder av T. Men vad händer inte då?! Jo, dom andra tjejerna ska tydligen inte iväg och blir sura för att vi ska dra (?!).

Kvällen slutade med i alla fall att Johanna åkte dit själv, och Sorto åkte hem och jag med.

Trots att det inte blev som vi hade tänkt oss hade jag i alla fall trevligt en stund, och det var jäkligt schyst av T att bjuda hem oss. Tack gumman!


Det är skit bra väder, inga moln och vindstilla. Ska snart äta, och efter det ska jag ut på en rejäl promenad. Sen har jag inget planerat, funderar på om jag kanske skulle ta och plugga, måste tyvärr göra det under lovet.

Nu är maten färdig!  Bonne journeé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0