Tidig våffeldag!

Kom hem från skolan för en liten stund sen bara, och har precis käkat våfflor, det är riktigt gött ;)
Var som vanligt onödigt att åka till skolan, började vid kvart över tolv och när jag kom dit så var socialpsykatrin inställd, eller vi hade eget arbete, och svenskalektionen varade bara i tjugo min. för det var knappt någon som kom, och mötet som vi skulle ha med en kvinna som jobbade inom kommunen hade missuppfattat så det blev inte av heller. Det är inte mycket som fungerar på min skola, det är en sak som är säker..

Men jag klagar inte, det var gött att få komma hem lite tidigare. Var på Systemet innan med pappa, laddar upp inför påskafton, wohoo vad kul vi ska ha tjejer :D ♥

Nu vet jag inte vad jag ska göra, antagligen bara slappa, kolla på lite tv eller nåt. Ikväll ska vi käka lite påskmat här hemma och bara ta det lugnt. Fan vad gött med lov, var inte längesen vi hade lov sist, men det behövs ändå :P

Nu ska jag ringa ´Therese, och sen ringa och boka soltid till imon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0