studiedag

Idag har vi haft studiedag, drog med familjen till Danmark - helsingör. Det var jätte trevligt fram tills vi skulle åka hem och stannade vid Väla för att försöka hitta skor till mig. Som vanligt blir jag och min mamma sura på varandra för hon tycker inte om det jag tycker om. Fattar inte varför hon ska göra så stor deal av allting, hon kan la bara paya och sen hålla käft?! Men nejdå, gnäll som bara den...

Är på skit dåligt humör nu, hon vet precis hur hon ska göra för att få en sur..

Köpte ingenting i Danmark, kände inte för att slösa pengar på något jag inte behöver, sen fanns det inte heller något som fall mig i smaken.

Imon är det tisdag och då är jag ledig som vanligt. Ska träna och sen bara plugga resten av dagen, har prov på både torsdag och fredag samt två inlämningar. Fan för skolan!

Måste plugga resten av kvällen nu, lika bra att sätta igång!  Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Petra, your cousin

Det är sjukt så lika våra mammor är, min mamma är precis likadan:P Hatten av till våra mammor som är unika på deras vis

2008-03-13 @ 09:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0