R.I.P

Klockan är snart tio och jag är redan uppe, har varit uppe ca; 1 timme redan. Vaknade över att jag hörde att mamma var ledsen, och direkt så tänkte jag att hon var ledsen över det barnet som dog i Vinberg igår. Det var en husbrand och ett av barnen brann inne, så hemskt.. Mamma tar hand om barnets mormor, och vet vem famijen är. Det är en familj som har varit så med om så jävla mycket. Mormodern har haft bröstcancer och amputerat bägge sina ben, dottern fick barn när hon var 15.. Varför ska sådana saker hända folk som redan har det så jävla svårt?! Det är så grymt, Gud kan inte finnas...  R.I.P


Idag får vi gäster, mamma och pappa ska firas för dom har ju fyllt år. Det ska bli trevligt, så jag stannar hemma ikväll, ingen fest för mig idag!
För en gångs skull så regnar det inte idag så man får passa på att ta en promenad, känner att jag behöver det, det var så längesen.       Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Godmorgon på dig, sovit gott inatt?

2008-03-15 @ 10:03:00
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Linda

usch va hemskt.
man får hoppas på en Gud ändå
kul att du är träningsintresserad, me 2 =)
händer idag? :)
/Linda

2008-03-15 @ 10:08:20
URL: http://sommarn2008.blogg.se
Postat av: Linda

man får väl ta en sak i taget.. jag börjar med att utesluta dålig mat, ciggen får komma i andra hand.
ikväll ska jag ut med tjejerna och fira lite =) fyller ju år imorgon :)

tips på hur bra träning idag? :P

2008-03-15 @ 12:12:44
URL: http://sommarn2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0