promenixx

Brrr, vilken kall promenad det blev. Fy vad det blåste, jag kunde knappt se någonting. Så det fick bli en kort promenad, gick i en halv timme bara. Har precis käkat lite Janssons Frestelse och lite sill, senapssill är bland det bästa som finns.
Nu sitter jag i min fåtölj med en stor filt runt mig och fryser, funderar på att hoppa in i duschen så har jag gjort det, och bara har sminket kvar sen.. Ajaa, får se.

Håller på att låta mina ögonbryn växa in mer i mitten, har noppat in dom alldeles för mycket. Men det är ingen lätt grej, för det fixar ju sig inte över en dag bara. Det känns som att alla ser det, och det är svårt att inte låta bli att noppa bort dom. Men nej, jag ska klara det! Gör jag det, kommer jag vara jätte nöjd med mina ögonbryn sen för tycker jag har fått in en fin form på dom.
Tror jag ska kolla lite på tv nu, och sen blir det duschen.    Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0