pluggar

Sitter och pluggar inför svenskaprovet på torsdag, det är så keligt, litteraturhistoria är så tråkigt -.- Sen när jag gjort det måste jag plugga inför psykologiprovet.. Orka skolan!

Ringde min mormor precis, behöver intervjua dom till en fördjupningsuppgift jag har till kursen människan socialt och kulturellt men min morfar mår inte bra så dom skulle åka till sjukhuset med honom. Jag hoppas verkligen inte det är något allvarligt :(

Ska till skolan vid halv fyra, vår franskalärare har kommit tillbaka nu så vi skulle träffas alla vi som har franska och antagligen prata igenom hur vi ska lägga upp det inför våren, vi har ju fett mycket att ta igen!
Sen ikväll ska vi åka och träna, jag mamma och lillebrorsan.

Ska käka nu, är vrååålhungrig!

Tänker på dig morfar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0