nylackat och let's dance

Tycker jag blivit lite dålig på att skriva här i min blogg, känner att jag har fullt upp med skolan nu så hinner knappt sitta vid datorn.. Men jaja, det händer ju inte så mycket i mitt liv ändå så finns la inte allt för mycket att skriva om heller.   Har kollat på Let's Dance nu, jag hoppas Karl Petter åker ut, han kan inte dansa, hur har han kunnat va kvar så länge?! :S   Har även målat naglarna, typ bubbelgumsrosa blev dem, kände att jag behövde lite färg i tillvaron nu när vädret är så grått. Åh vad jag vill ha sommar!! Tänk så härligt att kunna gå runt i shorts och linne på gräsmattan, och grillat, gud vad jag längtar efter grillad kycklingfilé med jordnötssås och grillad banan med choklad, MUMS FILLIBABBA ♥ Jag är ett riktigt matvrak :P

Ska kolla på Nyheterna nu, man måste ju hålla sig uppdaterad om vad som händer i Sverige och världen! 
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0