manikyr/pedikyr

Känner mig som värsta datanörden, har suttit här nu sen jag kom hem :P
Usch! Det fattas bara wow eller cs!

Käkade pizza precis typ, gött med kebab! Kom ut från duschen för en liten stund sen, och har nu smörjt in mig i L'oreal Innovation Nutribronze, brukar smörja in mig i den när jag har solat, färgen sitter lite längre då, och så luktar den så gott med. Har även fixat till mina naglar och tår, lite manikyr och pedikyr har dom fått. Mamma köpte Oliva by CCS - nagelbandsolja på Apoteket, mina nagelband är jätte torra vilket resulterar i att jag biter på nagelbandet, en jävla ovana jag har som jag inte kan sluta med. Denna nagelbandsoljan verkar hitills väldigt bra, hoppas den kommer göra mina nagelband mjukare så jag kan låta dom va. Funderar på att även måla naglarna, vet dock inte ifall jag bara ska ta överlack eller lila färg? ;)

Nu tänkte jag kolla på sista veckans avsnitt av 2900 Happiness!    Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0