Karl-Petter äntligen ute!

Äntligen är Karl-Petter ute ur Let's Dance. Det är inte det att jag inte tycker om honom, han är jätte charmig och go, men han kunde inte dansa bra. Näe tacka vet jag Tina och Tony, wow ^^

Ligger i min säng med datorn på magen och lyssnar på Petter, han har rätt softa låtar, goa att ligga och slappa till. Har jätte ont i magen för har druckit en massa påskmust och ätit godis :P Påskmust är gott men en aning för mycket kolsyra, gud vad jag rapar av det!

Imon är påskafton, då ska vi till Therese, vi ska dit några tjejer och käka precis som förra påskafton. Kanske blir det fest där sen, det får vi se. Hade varit gött i sånna fall för då har man nära hem :P
Men fan vad kul vi ska ha imon, jag längtar skit mycket :D

Godnatt Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0