I väntan på bussen

Har slutat skolan nu, väntar på att bussen ska komma och ta mig in till stan, pallar inte gå i regnet :P
Socialpsykologi är verkligen jätte intressant, det är skit kul när vi pratar om rollspel, grupper, konflikter och ledarskap, då blir jag idel öra!
Skulle jobbat med vårt arbete idag där vi har observerat en grupp, men nu verkar det bara som att det är "mitt och folkes arbete", Mathe blev sur bara för att han inte fick sitta i soffan och drog hem?! Det måste varit något annat som låg bakom, och inte bara det faktum att han inte fick sitta i soffan. Ja herregud säger jag bara..

Åh, kan inte bussen komma snart, ska bli så kul att träffa Sorto :DDD Har saknat henne jätte mycket, man mår så bra av att ha henne omkring sig, hennes sprudlande energi smittar alltid av sig ♥

Ikväll kommer pappa hem, härligt att han ska vara hemma i två veckor nu. Vi har studiedag på måndag, då ska vi nog åka någonstans bara familjen och hitta på något, det var så längesen.

Håller på att kissa ner mig, så måste besöka toaletten :P

Over and out! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0