hata skolan?!

Jag har så mycket att göra de två kommande veckorna, har redan ont i magen :( Tänk den dagen då man tar studenten...

Mja, mötet ang. franskan blev la ungefär som jag förväntat mig. Det kommer bli skitjobbigt fram till sommaren, schyst att vi får lida för att skolan suger på att planera  Fittskola..
Fick läxa till i morgon, och muntligt prov till nästa vecka. Utöver det har jag prov i svenska på torsdag, samt inlämnin i m. s & k, och psykologiprov på fredag +  inlämning av vårt socialpsykologiarbete som jag hoppas Folke har skrivit färdigt nu?! Nästa vecka har jag matteprov, franskaprov, inlämning av fördjupningsuppgift - droger (LSD). Och sen utöver det så ligger jag tre kapitel efter i medicinsk grundkurs.   !!!

Konstigt att man blir stressad när lärarna alltid  lägger alla prov veckorna närmast loven?!
Går på medicin nu, ska göra det minst tre månader framöver för att skiten jag lider av ska försvinna, men det kommer ju säkerligen komma fram nu när det är så mycket i skolan. Jag orkar verkligen inte det..

Fick hoppa över träningen idag, var tvungen att plugga. Har bara tagit en liten paus, men nu ska jag ge mig in i det igen. Det blir då ingen Gossip Girl för mig ikväll..


Hoppas ni har det roligare än vad jag har, Puss!

Förresten, allt var okej med min morfar som tur va :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0