Halmstad

Tisdag idag och ledig som vanligt då. Therese var också ledig eftersom resten av hennes klass är i Rom, så vi åkte till Halmstad för att shoppa. Jag köpte dock bara en vit tunika/t-shirt, och en bok till mamma :)
Vi kunde dock inte gå där så jätte länge, för jag skulle på min mammas personalmöte vid två tiden, jag och mina två klasskamrater skulle observera deras grupp till vårt socialpsykologiarbete, gick riktigt bra!

Försökte leka skomakare innan, klacken på mina skor har slitits ner nästan helt och fick ett x-tra par till dom när jag köpte dom. Det slutade med svordomar och flera knäckta naglar!! :(
Så nu måste jag fila ner alla naglar till samma längd, lär ta sin lilla stund!


Puss


Kommentarer
Postat av: Joss

Jaha! Men varför slänger du på ett e? :D

2008-03-04 @ 21:35:12
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0