grattis mamma!!

Jag hade skit roligt igår, tyckte det blev en rätt lyckad kväll. Plötsligt ringer Mikael på dörren, så fick ta hit lite killar så att han inte var helt ensam. Var dock rätt dumt att jag gjorde det, för efter det började jag göra bort mig -.- Nästan varje gång jag festat har jag någon händelse jag ångrar dagen efter, men men det går inte att göra ogjort
Min bror överdriver nog lite med (hoppas jag iaf).. Har sjukt ont i halsen idag efter allt sjungande igår, kunde knappt prata när jag vakna i morse :P Det var gött iaf att ha nära till sängen, skönt att slippa cykla och skit, var bara att lägga sig på en gång när all gått :)

Ska åka till Halmstad snart med brorsan, han ska lämna in sin telefon och vi ska kolla efter en present till mamma. Det vi ska köpa finns ju ingenstans typ :S
Ja, btw, mamma fyller 45 år idag, stort grattis till henne! Hon är det bästa som finns, älskar henne så otroligt mycket, utan min lilla kära (nu gamla) mamma är jag ingenting :)

Kommentarer
Postat av: Joss

Nawww, grattis mamma Josefine :)

Haha, gjort bort dig förresten? Hurdå? HAha

2008-03-01 @ 16:56:40
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0