Gossip Girl

I början tyckte jag Gossip Girl var rena skitserien, nu kollar jag på det varje tisdag, det är ju bra :P
Det blev inte så mycket pluggande innan, kollade på Irene Huss - tatuerad torso istället, riktigt bra film. Se den! Och nu sitter jag och kollar på GG, får läsa på franskan när jag lagt mig, har muntligt franskaprov imon, kommer nog inte gå såå bra.
Imon går jag ändå från halv nio till halv fem, orka så långa dagar. Man är så trött när man kommer hem och orkar inte göra någonting. Härligt i alla fall att vi är lediga på fredag, sen är det lov i en hel veckan, och efter det åker vi till Stockholm :DDDD Gud vad jag längtar, det ska bli så kul!

Längtar till helgen också, påskafton, då blire fest hos Therese ;) Ojoj, vad det ska röjas!

Nu är reklamen slut!    XoXo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0