Gör någonting!

Håret blev jätte bra :D Men känns lite ovant att ha så mörkt hår igen efter att inte ha färgat håret sen i december.

Sitter och kollar på Efterlyst, dom tar upp arbogamordet, det är så jävla hemskt. Vad är det för jävla människa som kan knivhugga ihjäl två små barn? Vad är det för värld vi lever i?! Det står alltid om hemska saker som hänt på löpsedlarna, bläddrar man igenom en tidning finner man sällan något kul som har hänt, och det är alltid mord, misshandlar, bombningar osv. som tas upp på nyheterna.
Man orkar inte lyssna/läsa mer om det, man orkar inte ta in mer negativa saker, det blir för mycket. Jag orkar i alla fall inte. Jag är så trött på att höra om allt hemskt som händer runt om i världen. Många undrar hur det kommer sig att världen är som den är idag, men det är ingen svår fråga. Det är vi människor som gör världen till hur den är idag. Fan, sitt inte bara hemma och rulla tummarna och gör ingenting. Visa att ni inte accepterar vart världen är på väg.

Acceptera inte att flickor/kvinnor går runt och är rädda att dom ska bli överfallna, acceptera inte att någon åker på stryk för att den kollar på fel person eller är på fel ställe vid fel tid, gå inte bara därifrån när ni ser någon bli misshandlad, gör någonting! Det finns inget värre än människor som bara står och tittar på utan att göra ett skit, det är såna människor som är svaga i mina ögonen, och såna människor får inte min respekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0