Fredag

Jag har sovit bort halva dagen känns det som, hade satt klockan på halv tio men stängde tydligen av det och somnade gott om. Vaknade inte förens halv tolv. Bläh! Jag som hade lite att göra innan jag åker och tränar. Jag hade behövt plugga lite och städa, men det har jag inte hunnit, pallade inte stressa. Är verkligen inte sugen på att behöva plugga sen när jag kommit hem, får se hur jag gör.

Idag blir det som sagt gymmet, och sen ska jag städa. Ikväll blir det lugnt, det är ju final i Let's Dance. Hejar på både Tony och Tina, tycker dom är lika värdiga vinnare båda två :)
Måste platta håret nu och fräscha till mig lite, sen blire gymmet.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0