banken & ica

Då vart man hemma igen efter att varit i stan. Gick dock inte in i några affärer, det finns inget roligt ändå i den här staden. Utan jag gick direkt till banken och satte in pengar som jag fått av mamma till Stockholm, sen gick jag till Hårknuten där morsan blev klippt och efter det handlade vi. Ska snart äta, är vrååålhungrig, köttfärssås med spagetti blir det, mmm!
Efter maten ska jag nog ut på en promenad i det fina vädret, sen ska jag plugga lite franska. Tycker mitt lov är rätt likt varje dag, pluggar och går mina promenader :/ Lite tråkigt lov, men jag gnäller inte. Det är skönt att va ifrån skolan och nästa vecka blir det ju Stockholm, då ska jag ha riktigt kul :D

Nu är maten färdig! Äntligen!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0