Varberg

Det har varit lite dålig uppdatering, men jag har inte riktigt fått tid över till att blogga.
Igår var jag med Tommy hela dagen, först kollade vi på lillebrorsans klädparad i skolan, sen åkte vi till Varberg för att shoppa kläder till honom, och present till Jonis som fyller 20 år imorgon. Det var en jätte mysig dag, T fick köpt riktigt snygga kläder, och som den gentleman han är, bjöd han mig på lunch :) Var med honom hela kvällen också..

Har varit i Varberg idag också, men nu med Therese. Fick köpt en bikini och en kort svart jacka, har dock inte bestämt mig om jag ska behålla den eller inte. Bilder kommer senare iaf! Jaa förresten, vi har ÄNTLIGEN köpt en ny kamera, en Nikon Coolpix blev det. Skit bra!
Kom precis in efter att ha övningskört en sväng, och det gick pissdåligt. Så är på ett jävla skithumör nu. Jag kommer aldrig få körkort så som jag kör..
Pga. mitt humör och mina päron som bara skäller på varandra, så ska jag nog bara låsa i mig på mitt rum resten av kvällen och käka godis och tjura/deppa.
Imon är det äntligen skolavslutning, och efter den måste jag in till stan och köpa brösttejp och tömma mitt skåp. Därefter ska vi ha lite gäster för Jonis, och sen ska jag till Sorto och fira att sommarlovet börjar. Måtte det bli en bra kväll!!!

See ya!


Tessan provade en skitsnygg byxdress på Surfers Paradise, haha!



Latte och kladdkaka fick det bli när vi fika, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0